04 Sep
04Sep

ריצ'ארד וג'וק צמד חמד

ריצ'ארד וג'וק מגלים סימני חיבה זה לזה ואנחנו מאושרים , חלומות מתגשמים !

אתם בטח שואלים את עצמכם איך זה קרה והאם הכלב שלכם יוכל גם לקבל לביתו חתול ? או שאתם חושבים לצרף חתול חדש למשפחה ולא יודעים איך הכלב יגיב או אולי בכלל איחוד משפחות ?

אז נספר לכם איך הכול קרה ונתחיל עם קצת היסטוריה ;

ריצ'ארד הוא חתול בריטי שנולד בבית גידול לחתולים וכשהיה בן 4 חודשים הגיע לביתה של מורן שהיה בית עירוני לחלוטין . וריצ'ארד לא נחשף לעולם לכלבים עד שפגש את ג'וק .

ג'וק במשך חייו נחשף בעיקר לכלבים ,חתולים וחיות אחרות היו בגדר שלום שלום ומרחוק.

ובשעה טובה כאשר הוחלט על איחוד משפחות ומורן עברה עם ריצ'ארד ואסף ( בהמשך נדבר גם עליו) ומשפחת רגמון התגבשה , התחלנו לחשוב איך יהיה תהליך האיחוד, מה צריך לעשות, מה צריך להכין ומה יקרה ואיך יגיבו הכלבים והחתולים .

המעבר היה מרגש וגם קצת מלחיץ , אסף וריצ'ארד לא נחשפו לעולם לכלבים וחיו חיים עירוניים בדירה ופתאום הם עוברים לבית חדש בסביבה שונה ועוד עם הרבה כלבים .חשוב לציין שחתולים הם חיה די לחוצה ששונאת שינויים .

לאחר התייעצויות עם מביני עניין והכי חשוב ומה שהכי עזר זה הניסיון של שימיק וההבנה שלו בבעלי חיים והמומחיות שלו שהיא כמובן רועים אוסטרלים , החלטנו לרכוש שער ילדים הכי איכותי שיש ולתחום את חדר השינה . ובשלב הראשון החתולים יהיו בחדר השינה והכלבים בשאר הבית , המטרה הייתה לעבוד על התעלמות ביניהם .

והכי חשוב לא להראות לכלבים ולחתולים שאנחנו בסיטואציה מלחיצה !

"וכמו ששימיק אומר אם תעשה מזה עניין יהיה עניין ! "

במשך תקופה כך היה הדבר ובעיקר הפגשנו את החתולים  (בלי שער הילדים ) עם הגורים שלנו , אסף פחות היה בעניין אבל ריצ'ארד ממש היה מבסוט ורצה לשחק איתם .

כך הבנו שריצ'ארד כבר עבר את הסטרס של המעבר והוא מוכן להתקרב לכלבים .

לאחר זמן מה התחלנו להפגיש את ריצ'ארד וג'וק כל פעם לזמן קצר ודאגנו שהמפגש יהיה חיובי כלומר מילה טובה לג'וק , חטיף , ליטוף ובעיקר הרבה רוגע .

וכך חלף לו הזמן והרגשנו בטוחים שכל הצדדים רגועים והמפגשים היו דחופים עד שנהיו קבועים , החתולים והכלבים הסתובבו חופשי בבית יחד .

עם אסף הסיפור היה שונה ועד היום הוא מעדיף להתעלם , הוא נמצא חופשי עם ג'וק ושאר הכלבים אבל בוחר לשמור על ריחוק .

לעומת זאת עם ריצ'ארד הסיפור שונה , מאז הקרבה לג'וק יש לנו תחושה שהוא מעדיף כלבים ואולי בכלל רוצה להיות כלב  בעצמו , הוא שוכב על הרצפה דבר שחתולים בדרך כלל לא עושים , צמוד לג'וק כל הזמן ומנסה לעשות מה שג'וק עושה כלומר ג'וק שוכב על הגב אז גם הוא , ג'וק שוכב עם הפנים למקום מסוים אז גם הוא , הוא צמוד אליו רוב הזמן וג'וק מחזיר לו חיבה ,הוא מלקק אותו ומשחק איתו .

אסף עדיין נשאר דבק לבני הבית על שתיים אבל הוא בסדר גמור עם הכלבים .

לפעמים אנחנו אפילו קצת מקנאים !

אנחנו שמחים שזה הצליח לנו עם החתולים והכלבים אבל סיפור אהבה כזה בין ג'וק לריצ'ארד זה באמת משהו מיוחד וכמובן שמאוד תלוי ומשתנה בין כלב לחתול אבל התהליך עבד .

חשוב לציין שלא הכלבים ולא כל החתולים יכולים להסתדר זה עם זה  אבל שווה לנסות ויש כלבים שעדיף תמיד להיות בסביבה שהם חופשיים עם חתולים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בהתייעצות בנוגע לחיבור בין כלבים וחתולים ואולי נצליח לעזור

שלכם משפחת רגמון



חתול אחריי רועה אוסטרלי 

ג'וק ריצ'ארד ושער הילדים המפורסם

ג'וק אסף וריצ'ארד 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.