10 Oct
10Oct

הפילוסופיה הגידולית של בית הגידול רגמון רועים אוסטרלים

כבר למעלה מ 14  שנים של מעורבות הדוקה בגזע הרועה האוסטרלי,קשרים עם בתי גידול מהיכל התהילה של הגזע באמריקה ואירופה ובשילוב של עבודה יומיומית עם הכלבים, אנו לוקחים את הגידול של הכלבים שלנו בצורה מאוד רצינית.

בבית הגידול שלנו אנו מקיימים מספר מצומצם של המלטות ומרגישים אחריות רבה לכלבים ,לגורים  ולבעלים העתידיים של הגורים. אנחנו מלווים אותם בכל השלבים בכדי להבטיח התאמה ואיכות חיים לאורך כל הדרך.

ההמלטות שלנו מתוכננות מראש בקפידה,תוך כדי מחקר מעמיק במטרה להשריש  את העדיפויות הגידוליות שלנו שאנו דבקים בהם ולקיים תכנית גידולית מוצלחת הכוללת בעיקרה; בריאות פיזית,אופי ומזג נינוחים ויציבים , טיפוסיות אופינית לגידול שלנו,תנועה,אטלתיות ואסתטיות.

גידול כלבי  רועים אוסטרלים מבחינתנו זו תשוקה ותרבות

ואם כבר תשוקה אז עד הסוף .... 

החלום שלנו היה להקים את Regmon land ככחלק מהבית שלנו בשטח גדול שתחום רק עבורם ובנוי לפי צרכיהם.

אנו שמים את הדגש על חיי היום יום  של הכלבים ודוגלים בבך שמגיע להם את הטוב ביותר הן מבחינת סוציאליזציה , טיפול , טיפוח, מזון וחיי יום יום מלאים והכי חשוב המון אהבה ותשומת לב לכל אחד ואחת  ולכן הכלבים שלנו חיים כלהקה חופשית וללא כלובים .בכל הזדמנות הכלבים באים איתנו לביקורים אצל המשפחה , חברים, לטיולים ומפגשים, בתי קפה ולכל מקום שרק מאפשר הגעה עם כלבים  . 

רגמון רועים אוסטרלים זו משפחה 

 לעיתים תכופות פונים אלינו בשאלה האם רועה אוסטרלי מבית הגידול שלנו מתאים לחיי משפחה ובית ?

תשובתנו  היא חד משמעית כן, לכלבים שלנו מזג נינוח וחברותי ולכן מתאימים לחיי בית ומשפחה, הכלבים והגורים  שלנו חיים מיומם הראשון באורח חיים בייתי ומורגלים לחיי משפחה .

 כמו כן הכלבים שלנו בנויים לאימוני ספורט כלבני כגון  אג'יליטי, רעייה ופעילות ספורטיבית עם בני הבית כגון;הליכות,ריצות,אופניים וכל פעילות חוץ . חשוב לציין שרועים אוסטרליים הינם כלבים אקטיביים ולא היפראקטיביים לכן הם מתאימים את עצמם גם לחיים שקטים בבית מצד אחד ומצד שני מאוד ישמחו לפעילות פיזית בחוץ.

הגורים היוצאים לבתים  חדשים מבית הגידול שלנו הם לא למטרות גידול ורבייה , אלה מיועדים להיות בני לוויה ומשפחה בלבד.

סוציאליזציית גורים;

אנחנו מאוד גאים בדרך שעשינו עד כה עם הגורים שלנו מבחינת בריאות,שמחת חיים ואופי טוב ונינוח.

אנחנו מאמינים שסוציאליזציה בגיל צעיר של גורים היא המפתח לגידול כלבי בית ומשפחה למופת  .

הגורים שלנו נולדים וגדלים בתוך הבית הפרטי שלנו ומההתחלה הם חשופים להתרחשויות שיגרתיות של בית .בהתבסס על מחקרים על שלבי התפתחות של גורים, אנו דבקים בפרוטוקול שפיתחנו שמטרתו הוא גירוי פיזי ומנטלי של גורים בגיל הקריטי. משלב זה אנו חושפים את הגורים לבני אדם,ילדים וכמובן כלבים .כמו כן בביתנו חיים  חתולים שהגורים חשופים אליהם מהיום הראשון .

משלב מאוד מוקדם אנחנו מתחילים ללמד  את הגורים להגיינה וחינוך לצרכים , זה מדהים אותנו איך לא פעם פנו אלינו בעלי כלבים ואמרו "לא ייאמן איך הוא ישר עשה על הפד או סימן לכיוון הדלת "

אנחנו לא מבטיחים גור מחונך לגמריי להיגיינה ולשמירה על חפצי הבית אבל אנחנו כן נגיד שבן המשפחה החדש שלכם יהיה בכיוון הנכון בכל הנוגע להבנת חוקי הבית הבסיסיים כאשר הוא עוזב את בית הגידול שלנו.

החלטתם שאתם רוצים גור רועה אוסטרלי מבית הגידול שלנו ,כיצד מתקדמים ?

במידה ואתם מעוניינים בגור מגזע רועה אוסטרלי מבית הגידול רגמון אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר , אנו נשאל אתכם מספר שאלות על סגנון חייכם ומדוע בחרתם בגזע זה . מציאת הבית הנכון עבור הגורים שלנו הוא במקום הראשון עבורנו,לכן במידה  ולאחר שיחתנו אנו חשים הדדית שגור או כלב מבית הגידול רגמון מתאים לכם נוכל לתאם פגישת הכרות ,במידה ובאותה עת יהיו גורים נוכל להתאים לכם את הגור שיתאים לכם ובמידה ולא יהיו גורים באותו הזמן תוכלו להיכנס לרשימת המתנה.

כאשר הזמן יגיע וזה יהיה הזמן ללקיחת הגור החדש שלכם הביתה ,אנחנו נלווה אתכם בתהליך ונשמח לעמוד לרשותכם.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר; 

דר' שימיק רגב 0502253157

shimikregev@gmail.com

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.